Proč chodit k makléříčkovi, když …

SERIÁL: Otázky ze života realitního makléře Petra Friedricha

Pracujete v realitním oboru již více než deset let. V čem vidíte největší změnu mezi tehdejší dobou a dneškem? 
Většina lidí si dnes již zvykla na určité pohodlí a rádi využívají nabízených služeb. S takovými lidmi pracuji rád. Vědí už, že jsem tady v našem regionu pro ně, všechno za ně zdarma vyřídím. Prodávající nechce ztrácet čas. Brát si v práci volno a domlouvat schůzky s různě váhajícími zájemci, z nichž někteří na domluvenou prohlídku nakonec ani nedorazí.  

To se prý opravdu stává…
Ač se zdá vše jednoduché, každý obchod narušuje celá řada různých komplikací. Ppokaždé jiných. A záležitosti se vlečou třeba i několik měsíců. Rád uvádím jako odlehčený příklad film Kulový blesk a výborného Rudolfa Hrušínského, jak organizuje největší akci v dějinách stěhování. Zapotřebí je zde dokonalá koordinace – telefonuje, organizuje, zařizuje. Já pracuji stejným způsobem.  

Ve vzduchu tedy visí otázka, jak oslovit toho správného „Hrušínského“?
Budu parafrázovat české přísloví „Proč chodit k makléříčkovi, když můžete jít přímo k MAKLÉŘI“. M&M reality jsou nejlepší realitkou v Česku. Já osobně pracuji na doporučení. Volají mi většinou lidé, jejichž přátelé už byli mými klienty. To ne­jen těší, ale také zavazuje. Nikdy nenabízím nic, co by bylo v rozporu s realitou. Je možné na mě jednoduše získat reference od klientů, kontakty od mých přátel. Aby byla služba patřičně efektivní, je podle mého názoru vhodné, aby se prodejem zabýval člověk zkušený přímo v regionu.

ZEPTEJTE SE MĚ, JAK NA TO!  RÁD VÁM POMOHU S PRODEJEM:

Petr Friedrich, vedoucí infocentra M&M reality • Tel: +420 604 64 84 64 • e-mail: pfriedrich@mmreality.cz • web: pfriedrich.mmreality.cz

ČTĚTE TAKÉ:  Jak na úsporu elektrické energie, aniž bychom si zásadně snižovali komfort?

Ukažte tento článek i vašim přátelům: