Imunita, hubnutí, lepší kvalita pleti nebo odstranění stresu. Sauna.

Právě teď je období, kdy je docela fajn využít možnosti sauny a prohřát se. Kromě prohřátí a pořádného zpocení však taková infrasauna dokáže mnohem víc. Například během 30 minut spálíte 600 kalorií, odbouráte stres, zlepšíte si kvalitu pleti, nebo posílíte imunitu. A navíc je to hodně příjemné!

Jak saunu využít a jaké má přínosy?
V infrasauně si můžete užívat klasické potní kúry při nižších teplotách než v klasické finské sauně (kolem 60º C ) ale naopak s vyšším účinkem. Také můžete infrasaunu používat i jenom pro prohřátí organismu a uvolnění, pak můžete využít saunu i během dne bez nutností se vůbec vysvlékat. I v oblečení se váš

Při saunování v infrasauně spálíte za 30 minut až 600 kilokalorií. Tělo totiž při vypocení jednoho gramu potu spotřebuje 0,568 kilokalorií energie.

organismus při teplotě kolem 35 stupňů uvolní, zbaví bolesti svalů a stresu. Infrasaunu můžete využívat dvěma způsoby – jako klasickou potní kúru nebo pro prohřátí a uvolnění.

Při saunování v infrasauně spálíte za 30 minut až 600 kilokalorií. Tělo totiž při vypocení jednoho gramu potu spotřebuje 0,568 kilokalorií energie. Vše záleží na tom, kolik potu se vám podaří v sauně vypotit. Pokud se vám podaří vypotit kolem 1000 gramů potu, spálíte již zmiňovaných cca 600 kilokalorií. Samozřejmě proces vašeho hubnutí není založen na ztrátě vody. Tu po saunování musíte doplnit vhodnými tekutinami. Důležitý je výdej energie a tím i množství spálených kalorií. Navíc, zatímco v klasické finské sauně je pot tvořen vodou z 95 až 97 %, v infrakabině je to jen z 80 až z 85 %. Zbytek tvoří tukové buňky, cholesterol, škodliviny rozpustné v tucích a látky jako jsou čpavek nebo sodík. Proto v infrasauně vyloučíme o 10 % více škodlivin než v klasické finské sauně.

zatímco v klasické finské sauně je pot tvořen vodou z 95 až 97 %, v infrakabině je to jen z 80 až z 85 %. Zbytek tvoří tukové buňky, cholesterol, škodliviny rozpustné v tucích a látky jako jsou čpavek nebo sodík. Proto v infrasauně vyloučíme o 10 % více škodlivin než v klasické finské sauně.

ČTĚTE TAKÉ:  VYHRAJTE KURZ HORMONÁLNÍ JÓGY JANY ČERNOTOVÉ

Víte kolik kilokalorií spálíte při různých sportovních činnostech? 
30 minutový běh (cca 4 kilometry): 400 kilokalorií
Plavání kraulem po dobu 30 minut: 300 kilokalorií
Tenis 30 minut aktivní hry: 270 kilokalorií
Saunování ve finské sauně: 300 kilokalorií
Saunování v infrasauně po dobu 30 minut: 600 kilokalorií

Příznivé účinky infrasauny:
• Zvyšuje rozpínavost tkáně
• Ihned snižuje ztuhlost končetin, kloubů a zad
• Snižuje svalové napětí
• Posiluje imunitu
• Odstraňuje stres
• Mírní bolesti
• Stimuluje krevní oběh
• Působí při léčbě chorobných zánětlivých procesů kůže
• Je vhodným doplňkem pro redukci váhy
• Účinná relaxace a regenerace organismu

Kosmetické výhody
• odstraněním tukových buněk přispívá k hubnutí a odstraňuje celulitidu
• dokonalejším prokrvením pokožky vede k lepší kvalitě pleti
• odstraňuje kožní nečistoty a odumřelé buňky
• zlepšuje stav akné
• zvyšuje hojivost ekzémů, popálenin, otevřených ran
• zmenšuje velikost jizev • léčba lupénky

Potící kůra je doporučována v délce 30 – 40 minut při teplotě 50 – 60 °C. Potivost bývá 2× vyšší než u klasické sauny. Potící kůru zakončete vlažnou vodou ve sprše nebo vaně. Doporučuje se kombinace s vodní masáží.

TIP: Nevíte kam za relaxem? SOUKROMÉ WELLNESS S HYDROMASÁŽNÍ VANOU 

Ukažte tento článek i vašim přátelům:
Real time web analytics, Wordpress visitor counter, Wordpress visitor tracking