Tipy na lepší a zdravější život

1) Snažte se vyhýbat konfliktům a konfliktním lidem, často choďte do přírody a vypravte se na nějaký kvalitní kulturní zážitek.

2) Pravidelně se hýbejte – zvolte třeba každodenní třicetiminutovou procházku. Měla by být bez zastávek a rychlejší. Budete mít pevnější pokožku a získáte potřebný vitamín D.

3) Hodinu před spaním si pravidelně vypijte hrnek heřmánkového čaje, působí na lepší spánek.

4) Dělejte věci  s radostí a potěšením. Objímejte se –  objímání zlepšuje krevní tlak i paměť!

5) Zaměřte se na svá chodila – masírujte je, pravidelně s nimi cvičte (píďalka, ohýbejte je, kružte chodidlem, protahujte prsty…) a choďte co nejvíce bosí.

6) Věnujte větší pozornost hygieně zubů – říká se, že mnoho nemocí vzniká v ústech – pravidelně čistěte jazyk, mezizubní prostory a samozřejmě správně a vhodně zuby.

7) Během úplňku (a případně i novu) držte půst – jen pijte, pokud je to pro vás moc, zařaďte pouze ovoce – jahody nebo meloun.

8) Nezapomeňte, že život nepřináší nic, co nejsme schopni zvládnout!

Ukažte tento článek i vašim přátelům:
ČTĚTE TAKÉ:  JAK NEJLÉPE OCHRÁNIT SVŮJ SPÁNEK?